Dag 06 - Min dag

Ja, jag och Mike vaknade samtidigt. Den du! Bara det gör ju att dagen böjar underbart. Efter det begav jag mig till mormor en sväng till mormor, där mamma och maggan också var. Så vi pratade en stund innan jag och mormor begav oss ner på stan.

Först var jag till frisören, köpte även en inpackning/balsam med lite färg i. Colour masque från Maria Nila är det och den ger mig precis lagom röd ton. Min färg var burnt orange - låter inte speciellt snyggt ;) men det fungerade superbra, och endast 140kr kostade den. Rena kapet!

Sedan åt jag och mormor lunch inne på Nian innan vi traskade vidare. Köpte min julklapp, ja jag väljer alltid mina egna julklappar. Och jag vandrade runt efter en tröja, men inte kom jag hem med någon.

Nu ska jag ta och tycka synd om mig själv som inte kan ha någon tröja inne på h&m och kolla på tv och käka lite naturgodis och russin. mums!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback