Dag 12 – Mina rädslor

Självklart har jag större rädslor, men jag ser dom inte riktigt som det. Jag är ju självklart jämt rädd att något ska hända någon jag älskar, men så är det ju jämt. Men jag vet inte riktigt om man ska kalla det rädsla? Det är bara en naturlig känsla man alltid har i kroppen, men inget man går och fruktar dygnet runt, året om.

Ska man se det fysiskt är jag väl rädd för samma som alla andra. Det vanliga, alla insekter och tandläkaren. Något med mer en fyra ben känns bara äckligt och tandläkaren, en människa med hundra verktyg i käften på det och det surrar i hela huvudet. Fattig är du när du går där ifrån också, när är det någonsin trevligt?

Värst av allt måste ju ändå vara att jag är höjdrädd. Kommer jag upp på höga höjder, då ger mina knän totalt vika och jag får en riktig panikångestattack. Not for me alltså!

Vad är ni rädd för?


 
Ursäkta att jag inte har några roliga bilder att bjuda på. Sålde och skickade iväg min kamera igår. Ska försöka beställa den nya asap!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback