Shut up and drive

Hej!

Tänkt att jag handlade på H&M, såklart. Det blev den blårutig skjortan, som jag tyvärr inte kan visa er förens på fredag, då jag får tillbaka min kamera. :( Jag är i allafall supernöjd och lovar att bilden kommer upp på fredag.

Nu ska jag ta och kolla på ett avsnitt av Gossip girl och ta mig lite mera kladdkaka, finns det något godare? Måste passa på och kolla på mina tjejserier nu när Mike är iväg på sin körlektion. Visste ni att jag läst ut hela körtkorsboken snart? Ett kapitel kvar. Känner en enorm lättnad efter det. Har varit superorolig för körkortet, men nu när jag ser att teorin är så mycket enklare än jag trodde, kan jag sluta oroa mig, vilket är toppen!


kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-15 @ 08:32:28
URL: http://millahoman.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback