Let's zumba!

Hej allihopa :)

Idag har jag haft en mysig 4 timmars fika med Jennie, och jag märkte hur dåligt minne jag har ibland. Vilka roliga minnen ändå. Högstadiet var underbart, inte många som tycker det skulle jag tro?

Nu blir det en sväng till gymmet. Mike åkte till jobbet 05:20 imorse, så vi hann inte träna tillsammans. Så idag har jag fått en reservplats på Zumba, hoppas jag får köra. Annars blir det lite benträning och sedan hem igen för att snabbduscha innan brudarna kommer invanrandes för tjejkväll.

Ska tända massa ljus och ordna lite mys tänkte jag ;) Som en överraskning, men känner jag dom har dom nog läst det här innan dom kommer. Känner jag Sara, så är hon lika bloggtokig som jag.

Har ni provat på Zumba någon gång?


bjuder på den enda bilden på mig och Jennie som inte ligger på hårddisken. Från ganska längesen som ni nog ser. men som sagt, den bjuder vi på!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback