Resfeber? Kan du ge dig *** på!

God kväll gott folk :)

Nu börjar resfebern dra igång på riktigt. Dagen före dagen! På söndag morgon bär det av, och jag och mike gör allt vi kan för att sysselsätta oss - så tiden flyger förbi. Idag har gått bra och imorgon står storstädning, pengaväxling och packning på schemat.

Ni kan inte ana min resfeber. Det finns inget bättre på denna jord än London för mig. Det kommer bli ett kärt återseende, och denna gången ska vi ta massa bilder och filma lite. Så förhoppningvis har jag mycket roligt att visa er när jag kommer hem. En riktig bildbomb, bra va?  

Inte nog med Londonbilder, så kommer det komma shoppinginlägg så de står härliga till! Har en låååååååång lista på saker jag ska köpa.   



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback