EFIT

Efter vad som såg ut som en händelselös vecka, har jag fått 3arbetspass och massor av sysslor att hinna med. Som en impulspresent till mig själv åkte jag ner till korpen idag och teckande ett 6månader gruppträningskort! Jag har alldeles för dålig diciplin för att gymma (läs: det är skittråkigt) så pass passar mig perfekt ;) 
 
Ska idag prova på EFIT, Effektiv Funktionell Intensiv Träning, om jag inte minns fel. Känner mig aspeppad - dock får jag nu höra att det ska vara mycket värre än cirkelfys (på friskis, som jag gått på förut). Så vi får se om jag kommer hem efteråt! Imorgon har jag bokat in Step också - min favorit! 
 
L E T S D O T H I S ! 
 
 

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback