all i want for christmas is you <3

Tjenis! :)

idag äre juuuuuuuuuuuuuuul! :) afton. hah. nu har man precis klivit upp. tidig dag här vettu . man ska ju hinna med att vara på 2 ställen idag . mest med mina halvsyskon på em så därför kör vi tidigt här i hemma i huset :) fan första året som jag inte har ngon aning om vad jag ska få av mamma :P inte kul^^* hatar överraskningar. hehe . men vafan den får man la bjuda på såhär års :') det är ju jul så idag har jag bestämt mej för att bli snäll. jag och min 3310. hahaha ! xD fan va jag saknar min mobil <3 :( all i want for christmas is you! asså vad jag är kär i den låten (A) okej det är ju lite sant också  ., lala , men vem får du nog knåpa på länge ;) hihi. nu sitter man och har dragit på julmusiken, ska dra en dusch snart. man lär ju vara fin på julafton. ska ha min nya klänning :) också kärlek <3
först ska man fira jul  här hemma då, sen ska man iväg till farmor och käka och massa grejs, efter det ska man åka till kusinerna och öppna julklappar och massa mys. hah, dom har störst hus och med typ 6 små barn så äre MKT julklappar som ska ges. hehe . helt sjukt! sen ska man väl sms:a lite och ringa lite folk. fast mina kontakter ni finns i en bok och inte i mobilen. haha . men det ska vi nog kunna lösa :) ring gärna också (A) . heh. eftersom jag inte har nån mobil nu så har jag ingen kamers :'( vafan asså . suger så jävla håååårt! men det får bli lite gammla goda bilder här. god jul på er alla ! :) <3

         
jessica&syster    jessica<3klänning    vänner <3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback