Es1Dt ! :)

Tjoho! :)

idag har man varft hemma och tagit det lugnt. åkte ner på ackes och snackade med irina. (Y) sen var man och åt lunch hos mormor :) jobbigt att inte kunna äta såfort (A) efter det var man och hälsade på klassen igen :) gullungarna! <3  nu ska man ska snart smörja in sig med brun-.utan-sol :) ska på fjärran imorn med klassen , efter filminspleningen. ska splea in en scen på sjukhuset! tredej ggn man kommer dit på en vecka! :O stammis snart. ;) ^^ vet inte vad jag ska ha för bikini heller :( ussha! vill inte visa mej menvafan :P nu har jag precis druckit asmkt nyponsoppa och snackat med farmor litegran :) alla är så gulliga och ringer och skriver som sjutton , mys <3 nu ska jag ta mina bikinis och ´kila över till elins ;) 

 

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback