first time for everything

Tjenis :)

här är min nya blogg då. hah, nu har man ju snart så mång att det är inte sant. har nogg också. nogg.se/playmate om nån har lust att kika. vet inte riktigt hur man fixar allt på den här grejen än (A) men något litet inlägg ska vi nog kunna få till ;) i helgen har jag vart med sara och elin och erika idag :) sen har man vart själv hemma också (A) råskönt! finns fan inget bättre än det asså. nu är allt färdigt i skolan också. cp vad saker som var i fredags. varje lektion vare nåt, men det gick bra på allt iaf . nu äre inge kvar utan bara bad, lite lektioner och dans typ :P mkt naajs. går danslinjen i gävle btw, om du inte förstod det. nu ska jag försöka fixa lite mer med den här bloggen sen ska man bara sooooooova. (A) sov till halv 2 idag. haha , vaafan har inte sovit ut på typ två veckor. i deserve it damn it.
 nu längtas det till nyår aså. kommer äga så jävla hårt. nyår 2007/2008 kommer bli the shiet!


i torsdags? tror jag var man på ackes med daysi lite innan lektionen. lekte lite med mobilen. lala . som alltid ^^ här kommer bildbevis på det . haha . ingen kommentar på bilden.

image1

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback