julshopping.

Tjoho :)

nu äre jag igen. hihi. idag har man vart och shoppat på stan med farmor :) hjälpte henne köpa lite smink och julklappar. inte till mej då såklart ;) fick en klänning :) den är superdupersöt! (A) jag är så kär i den <3 blir nog den på julalfton asså :) nyårskläder har jag redan, och akallt kommer det bli :) men vafan ;) en gång om året äre ju bara. i fredags var man och hälsade på min lilla nyaste kusinen melker :) söt som socker. 
nu ska man snart städa, men försöker skjuta upp det så mkt som möjligt. lala. (6) köpt frank dandy trosor också . älska! <3 sen idag så köpte man också julklappar åt min låtsasfar till mamma. han kan itne handla så jag får pengar och sen får jag göra det ^^ men det funkar ju de med :) heh.  

                 

kommentarer
Postat av: Junitjej

Söt baby!

2007-12-22 @ 17:32:39
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: johanna

hej på dig =D

är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det. jag har precis tjänat ihop 80 poäng genom att bli medlem på sidor bara och inget mer. ville bara tillägga också att det är helt gratis. många kan känna att de kan luras med mera. men jag garanterar att det är gratis och behöver ni hjälp med något så är det bara att fråga mig.

glöm inte ange mig som värvare ; uniqa
så får du mer poäng.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en mysig jul och ett gott nytt år

2007-12-22 @ 17:35:41
URL: http://www.fjb.blogg.se

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback