one week to go

god jul och gott nytt år ;)
heh, nu äre bara en vecka kvar tll jul! eller okej det är 8 dgar men det är ju kväll så jag säger 7 dagar! fan va jag längtar. det är nog det enda som får än att vilja överleva vintern! och nyår såklart ;) men nu tar vi en sak itaget. eftersom det oftast tar hela mellandagarna och mkt shopping för att smälta allt julkäk. vad äre med julen som får alla att vilja äta så jäwla mkt? ^^ men det är ju så mys att vara med familj <3 älskar min lillasyrra på julafton. hon är så söt! och hon älskar alltid mina presenter, jag som suger på att köpa det. men men min syrra är världens bästaste! saga <3 jag och systeryster på bilden. sådan storasyrra sådan lillasyrra. härsakren över att pluta på flumbilder, stoltaste systern i stan är man :) älska älska älska jul.

                                                                                     

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback