something i didn't know i wanted...

Tjeniiis :)

jaap, då var hela julen slut då :) haha, känns lite snopet. som varje år. man går och väntar som fan sen på en snabb dag äre över. heh.. nu äre bara reorna kvaer :) på lovet blir först stan för mej imorn. sen äre nyår! ;) paaarty. <3 sen äre sthlm över dan och shoppa lite :) måste hitta massa grejs :/ .  igår var man och hälsade på matilda, eftersom hon fyllde 16 :) . gratttis igen gumman. sen kollade vi på film hela kvällen , och nu idag har vi kollat på mer film och nu ska vi beställa och framkalla lite bilder . sen så äre långprommis på g :) blir nog en het diskissuion om en framtida roadtrip. okej 1½ år kvar men vafan man kan inte vara för förbered elelr hur? köpenhamn blir nog målet ;) . saknar min mobil som satan. men den här gammla är iaf lite råskön att prata i eftersom den känns som en vanlg telefon^^ heh, de är då ett underligt sett att avsluta julafton på , men bra :) haha .
filmmys med maluttan. jaa, vi kollade som sagt på massa filmer. duuh. lekte med hennes nya kamera. lala . kollade på I know who killed me. seriöst vilken bra film! aasså älsklingen <3 den var så grymt bra! sen så vare pirates of the caribbean 3. neej, jag har inte sett det förenns igår. (A)  sen så vart det på smällen, men det har jag inte sett färdigt. vill inte heller. tycker den var ganska sugig :P

sen sov man läänge och skönt. känns som jag inte fått sova ut på evigheter, kanske för att jag inte gjort det . sen idag var man ut till valbo. hittade ett snyggt linne på carlings för 99kr :) velat haft det rålänge. så nu är jag glad. :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback