lyxfitta?

haha, jaaaa fan vafolk är knäppa asså :S

nu är klokcan drygt 18.00 och jag har precis kommit hem från jobbet. jaap det är så jag spenderar mina fredagar om du itne redan visste det. 10-17 på jobbet. men vafan money är money. och idag har man ju tjänat ihop en lite slant. var och käkade lunch på george idag med jessica och ulrika , jobbar också på call-up. eftersom det var så fint väder köpte vi med oss maten och satte oss i fontänen, fast vi bytte snabbt plats xD var fullt med äckliga fåglar och en jävla gubbe som satt och snacka med sig själv och skrek lyxfitta! ^^ fan va vi garva sönder, så gjorde också alla andra som satt där. efter det så drog vi snabbt upp på flanörs tack och käkade färdigt. fyfitta va varmt det var där kan jag meddela. så vi fick lite solning på köpet. :)

igår så hade jag världens sämsta dag. först så hade vi mattelektion. jag HATAR per-anders och jag vill bara strypa alla som på skolledningen som bestämmer hur skolan ska fungera. fyfan säger jag bara!   och idag spenderade man sin tid på ännu en totalt värdelös mattelektion . aja, sen så åkte man iväg med klassen till fjärran höjder och jag klarade den största livräddningsgrejen! jippie! :) sen så simmade man det man skulle typ. men jag har fått nå cp-damp i mitt knäveck så kunde inte göra färdigt allt :( har fortfarande skitont. sen så¨hade man stepp klockan halv 1 och jag kan meddelade att jag var nere i stan fem i halv och hann precis! tackar gabriel för den fina skjutsen :) heh. och etfer det gick man till jobbet och jobbade. åkte också på kvällen till farmor och käkade med pappa, saga och thea. myspys. så nu ska man vara ledare på sagas kalas nästa söndag! haha. ska bli svinkul för det känns som om det var 1000 år sen man var 8 år gammal. :)

min londonresa har också blivit inställd :( ussh och blä. men nu kan jag iaf gå på en fest som ska vara den helgen :) man lär ju se på livet från den ljusa sidan. var nog lite tur i oturen för jag har verkligen inte tid att åka bort just nu. massa skit att fixa. och erika , gumman min, har precis bokat biljetter upp hit! :) 10-16 juni ska hon vara här hos mig ! <3 långtar som få kan jag säga.

Pusspåré!



image74


kommentarer
Postat av: Kolla länken!

det här gör nog dig glad =)

http://www.youtube.com/watch?v=cGQoGVfqLL0

2008-04-26 @ 13:08:21
Postat av: jessica

haha, tack viktor, men jag överlever ;)

2008-04-26 @ 19:11:04
URL: http://jessicamodd.blogg.se
Postat av: Kolla länken utan lännk!

Det är inte Viktor haha,

Det är fina stön, grymt upphetsande ^^ =)
seximama

2008-04-27 @ 10:29:52

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback