no comment

du tror du är så jävla smart, tänker rent och klart, men det finns INGET med dig som är underbart...

jaaap , idag har vart en ganska vanlig onsdag. åkte som en jävla zombie till dansen imorse, nej jag har inte sovit något typ på 2 dagar :( sammanlagt kanske 4 timmar. vet inte varför jag inte kan sova , jag blir inge tröttare heller! helt cp konstigt. så jävla mkt träningsverk sen bodypump igår på idrotten också. men när man kommer in på ackes framför iriina äre bara att tuta och köra, och hålla käft. hard, but true. det är sant det dom säger ibland, man dansar för sitt liv. ibland är det nog så. men iaf, vi fick jobba på våra solon och hör och häpna! irina berömde min dans! okej det hon sa stämde ju, men ändå! beröm! kors i taket!!

nu har jag bara lite kvar på min dans. typ 3 hela åttor, så nu lär man sätta sig och analysera massa musikvideos för lite inspiration. som om man har tid med det då ! :( på fredag äre matteprooooov! :( jag fattar itne generella lösningar, eller jo men dt går inge bra för mig. be till gud för mig att min mattelärare kan förklara imorgon, otherwise i'm so screeeeewed. den här helgen blire dock lungt. mååååste ta mig till att plugga lite och göra färdigt min dans. måste måste måste! men det är ju lättare sagt än gjort i ett rum på 5 gånger 3 meter typ ^^ får man la så fint slänga in ett : you use what god gave you.

nej jag vet att det här inlägget inte vart det roligaste , inge party och inge sälar på idrottsgolvet (dock mkt skrik under bodypump, men det var jag inte ensam om), men jag kan informera om att jag nu har klippt mig. :) trodde jag skulle dö innnan! shiet! :S men det gjorde jag inte som du märker. om du vill veta en lite hemlis , jag är så jävla rädd om mitt hår. typ cp enormt (A) kan berätta för dig att mina mardrömma oftast omfattar att något hände med mitt hår. men det är bara mellan dig och mig, deal? ;) hahaha.


Pusspåré!

image69

kommentarer
Postat av: Erika

haha vad gullig du är :D
"inge sälen" hahaha!
hade du klippt dig? och jag såg ingenting, jag beklagar! jag får titta imorgon :). men du hade ju uppsatt idag, kanske var därför.
och att du fick beröm av irina var inte illa pinkat du :D

2008-04-16 @ 22:42:23
URL: http://erikakarlsson.blogg.se
Postat av: Erika

svar:
tack jessica, jag älskar dig och dina ord värmer verkligen. jag har svårt att stå för mitt inlägg idag för det var igår jag kände sådär. men det kommer ju och går, så vi får ha en deppardag du och jag då vi anförtror oss till varandra. jag vill det och jag litar på dig. jag behöver dig.

2008-04-18 @ 15:44:13
URL: http://erikakarlsson.blogg.se

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback