peace mannen,

back in business, baby. eller nääe man kan inte vara tillbaka i något man aldirg vart i från första början.

i fredags var det så min lyckodag :) eller lyckodag ska man väl inte kalladet, men med tanke på hur jävla mycket otur jag brukar ha säger vi att det var en turdag åtminstonde! först så hade jag geometriprov. var svinnervös när jag började räkna, men efter ett tag så gick det bättre :) får tacka glada sebbe som satt brevid. heh. var väl lugnande eller nå, iaf så är jag nästan säker på att jag klarade det . jag brukar känna sånt ganska bra.
efter provet gick jag som vanligt direkt till jobbet, lika tråkigt som alltid dock^^ men lite roligt hände ju. och för det har jag min superduper snälla far att tacka . har velat ha en ny mobil svinlänge. så tyckte han att jag skulle ha en sån (eftersom man inte har råd med en själv) så han och jag gick ner på lunchen och så fick jag min W880i <3 och jag älskar, älskar, ääääääälskar den :) tack pappa.

idag så har jag vart på stan med mor min :) hon skulle ner och köpa jeans och jag behövde fixa ett minneskort så blev två flugor i en smäll där. fick ett 1 gb minneskort av den snygga killen på telia butiken, :) eftersom jag inte fått något när jag köpte den. jag köpte nämligen sista mobilen dom hade, den som hade stått lite i montern också .
vart såklart en obligatorisk sväng på gina tricot. där handlade vi , som vanligt. haha . jag köpte en jäätesöt blus med brodyr, en röd t-shirt och ett par bruna solbrillor. :) sen köpte jag också ett par vita shorts på h&m också, trogen h&m handlare som man är fck man precis sin guldbonus! :D så då blev det gratis shorts och som alla vet är gratis gott.
sen på kvällen har jag vart hos johanna och kollat på one missed call 2, nån cingchong version. japan, kines, eller vadfan det var. same shit, different name. sen när hon följde mig hem så fick vi reda på att det är nå jävla idioter som tuttat på majkasan på vår gata., snacka om att inte ha något liv. only in bomhus vettu^^ och vem sa att det var tråkigt att bo här ;) hahah!

och jag får väl åter igen be om ursäkt om mitt inlägg inte har en direkt superduper rolig grej att berätta om, men torka på sånna just nu. eller så äre bara det att jag har en liten tur då jag inte skämmer ut mig varenda dag :)
imorgon ska jag nog iaf ner på stan och köpa brun-utan-sol, som jag skulle köpt idag men glömde :(


Pusspåré!


         

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback