update

då sitter man här, IGEN !

sitter just nu på datorkunskapen om du inte förstod det. 1 timme och 20 minuter idag. usch! :( nu ska vi börja med exel och de har man ju jobbat med lite förr, så ganska lätt iaf. var skitlängesen jag uppdaterade, vet det, men det har inte gått att logga in för mig :/ men nu gick det! Snart kommer min nya bloggdesign! gjorde av en jättesnäll tjej här på blogg.se , hoppas den komemr upp s snart som möjligt! :)

Nu i under lovet har jag vart med erika ganska mkt :) var på fest i onsdags eftersom mamma var i gbg, mkt skönt!
träffade lite folk, kollade på film med kompisar också. sen i lördags var det PARTY igen, hemma hos en kompis i bomhus,. råskönt! tog bara 5 minuter att ta sig hem. blev ju dock lite tjafs eftersom vi inte fattade om bussen gick som vanligt eftersom man skulle ställa fram klockan en timme. det är officielt sommartid! nu går det åt rätt håll iaf.
Festen var jävligt rolig. Var där med erika och gustav, men träffade massa jag kände :) träffade adrian bl a , var svinigt längesen! sen träffade man massa gamla idrottslärare. tackochlov att man var för full för att skämmas! xD

Igår jobbade jag. lyssnade av ca 150 ljudfiler, men sen kom elin och jobbade så då på rasten vart det snack för fulla muggar. helt klart bästa grejen på dagen. satt och snackade på bussen hem också. och 30 min utanför hennes hus typ ^^ lalal . jag och elin har aldrig haft en tyst stund tror jag! :) gullunge!



Pusspåré!
image62

kommentarer
Postat av: Pernilla

Så nu äntligen har man kunnat komma in på sin blog igen hoppas att designen blev bra!! =D kram

2008-04-01 @ 17:04:32
URL: http://pernillabolwede.blogg.se
Postat av: jessica

tack så mkt! :)

2008-04-02 @ 18:03:01
URL: http://jessicamodd.blogg.se

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback