banankartonger

banankartonger, ja om nån vecka så bor jag praktiskt taget i en känns de som! idag har jag hållt på och plockat ner hela mitt klädrum, som nu är tomt. fick en hel plastsäck med skräp och 8543576 tomma skokartonger (A)
blev sammanlagt bara en låda att spara och en att ta med till lägenheten, och eftersom mitt sovrum  nu bara innehåller mina kläder och smink typ, har jag inte mkt annat kvar som du förstår :) ska bli ruskigt skönt att bli av med allt skit man sammlat på sig under åren, och jag är sjukt dålig på att slänga grejer! tog mig 4 ggr att rensa ut min garderob ordentligt, för jag kan inte slänga allt på en gång (A) det gör ju ont att slänga kläder och skor för sjutton!

nu sitter jag och lyssnar på lite musik och chillar :) ska snart (när jag bloggat färdigt vill säga) städa mitt sovrum. har kommit en bit på väg och nu äre bara skrivbordet kvar, men det är ju itne så bara ska man påpeka! allting jag inte vet var jag ska lägga, lägger jag på skrivbordet vilket leder till att man inte ens kan se vilken färg det är ^^ och mitt upp i allt står datorn. atm ligger det klänningar på vänster sida om datorn och matteböcker + theas presenter på högra sidan.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback