cityfesten!

bajsigt väder och ruggigt dåliga artister, men vafan bättre kan det knappast bli asså! det kanske var att ta i, eftersom hade det varit bra väder hade det varit roligare :) men det var jävligt roligt ändå!

Onsdag:
På onsdagen var jag och matilda ner, nyktert! får jag tillägga. träffade massa människor och jag köpte en piercing, som jag är TOTALT kär i! i love it i love it! sen sov vi i lägenheten, som vi gjorde hela cf. ruggigt skönt vare!

Torsdag:
På torsdagen så fixade vi oss, innan vi gick till matilda fars lägenhet och drack lite med lite pojkar vi känner :) körde ölspelet och jag blev ruggigt full :P men gratis är gott, erkänn? sen vandrade vi ner på stan och jag vågade åka extreme fly för första gången, den var ju inte ens läskigt vafan var jag rädd för?

Fredag:
På fredagen så åkte jag BATMAN! och var ännu er full än dagen innan :P vi åkte massa massa karuseller och träffade massa trevliga brudar! (se på bilden) kommer inte ihåg allas namn (A) men alla var ruggigt trevliga och vi åkte extreme fly hela bunten och jag har några mindre snygga filmer på oss där vi alla sjunger så högt vi kan till everytime we touch i kön, men vafan äre cityfesten så äre!

Lördag:
Lördagen blev nog som väntat nästan roligast, trots bristen på folk nere på stan och det jäääävla regnet! Jag och matilda åkte ner och jag var alldeles för full! shit asså! tur gick det över lagom till klockan 10 och kvar var jag bara sådär ruggigt jävla roligt full! vi träffade sara och sen så minglade vi lite! lite senare gick vi förbi en sån där ful bock på torget, så hittade matilda en helt oanvänd 10karusell karta! så vi pussade bocken och bar oss av mot virvelvinden! matilda åkte, trots att hon nog mådde piss sen ;) jag skrek make it a good one åt dom som skötte karusellen och jag svär vår sån där grej nästan flög av^^ jääääääävlar asså! sen åkte vi batman och mötte bella i kön :) efter det tog jag och sara oss och åkte flipper, gratis två ggr ;) duktigt gjort av oss gumman, och sen så gifte vi oss i batman sådär lite hippsomhapp! haha :D

bilder kommer på bilddagboken nu i veckan någon gång =) måste fixa sladdar och sen få dom av matilda :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback