crusing

nu har jag precis gjort mig i ordning för att åka ner på crusingen om en stund :) ska gå och ta ettan 27min över. så har ett tag kvar. för la gå vid kvart över senast eftersom det är en bit att gå :)

vi fick just reda på att han som vi köper lägenheten av redan är klar med den! så vi får den redan imorgon! eller får nycklarna då, vilket vore super eftersom vi har mkt att fixa innan nästa helg då möblerna ska in :) måste även prata med han vi köper av, han har nämligen hand om nycklarna och jag ska boka bastun till den 13:e september ;)

funderar på om man ska ha nån slags inflyttningsfest, men jag tror jag hoppar de. fundar förfest den 13:e ? men om jag så bjuder ala jag vill bjuda blir vi ändå inte så många, kanse 5-6 stycken. så får bli jag och matilda, med bastu och en heldag med fixning! och jag har fortfarande inte målat naglarna. tänkte göra det imorn kväll, så de är fint i skolan sen. det nöts ju bort så fort :( jag känner mig verkligen helt tom utan färg på naglarna.


lämnar er med några ord jag sitter och funderar på, det är förundrande hur fort man skapar vanor, med något man gillar, så när du sen inte har dom så känns det tomt så fort.


lekte lite med pappas kamera idag, coolt va? :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback