hour by hour

idag har jag faktiskt haft en ganska fartfylld dag, jämfört med de andra dagarna i sommar iaf! nu äre bara två dagar kvar till skolan börjar och ja jag längtar :) inget kul med sommarlov i sånt här väder + att jag saknar människorna och dansen som FAN! :( så här såg min dag ut idag:

07:30 mamma kommer in och säger hejdå
12:00 jag vaknar och ser att pappa messat att han slutar jobba 2
12:45 jag går ut för att ta bussen till stan och köpa busskort
14:20 bussen hem
15:00 lagar mat och käkar
16:00 packar ihop i rummet uppe
16:30 drar igång en tvättmaskin och handtvättar som en lite jude
18:00 mamma kommer hem och jag sätter mig vid datorn

 och här sitter jag fortfarande! :) haha. vem kunde gissa de? tog lite snygga bilder på mina ögon, måste säga att jag älskar dom ganska mkt, eller färgen iaf. ville alltid ha blåa förr, men nu vill jag ha mina gröna sköna :D

nu känner jag att jag längtar lite efter hösten, så jag får använda min nya snygga jacka som jag bestämt mig för att behålla! jag menar hur snygg är den inte för att kosta 300kr ? okej, den kostar ju 500kr egentligen, men eftersom det är mig vi snackar om så köpte jag ju den såklart när man hade 40% på valfri vara ;) och måste säga att den är så chic! nu äre bara converse kvar, vart kan man köpa sånna här i gävle? 

min nya jacka :)

kommentarer
Postat av: elinpelinpäronpung

crispin baby ;) haha och stadium och man får inte glöma intersport :D

2008-08-18 @ 21:00:11

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback