ikea

vad skulle man göra utan ikea? jag tror seriöst jorden skulle gå under! eller man skulle ju iaf inte ha så mkt möbler, eftersom möbler är dyrt så det räcker när det är billigt! idag var jag och mamma iväg på ikea för att köpa vårt soffbord (?) eller coffeetablee som man kan säga. när vi kom dit så blev jag överlycklig för de hade fått in precis den byrån jag ska ha i fyndhörnan! fan vad jag hittar saker där nu förtin :) den var inte ens skadad, det var ett visningsex så det är absolut inge fel på den alls! :) LOTTO. sen gick vi vidare och fick ett visningsex bord också, för halva priset!
när jag trodde att dagen inte kunde bli bättre så gick vi förbi avdelningen där dom har klädställningar och som vanligt så kollade jag efter den jag vill ha, som inte funnits nu på ett halvår typ :( och troru inte dom har fått in den igen? :D lyckligaste jessica var snabb och snappade åt sig den nästa sista som fanns kvar! igen, LOTTO!


min byrå :) orginal pris: 699kr, mitt pris: 425kr och klädstänning för 229kr :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback