it takes two to tango, sweety

jaa, nu är klockan 00:30 en fredagkväll och jag kom precis hem från matilda och nu ska jag försöka sova igen tre veckors missad sömn. om livet ändå vore roligare. så kanske man inte ska säga eftersom flera ringer och undrar om man vill dra på fest, men jag känner mig bara inte på festhumör idag :/
idag känns som en riktig sån där deppdag, du vet då allting går åt helvete, och du har alldeles för mkt tid att fundera över vad du egentligen känner?

just nu känner jag mig bara helt tömd....massa gamla skitkänslor jag trodde var borta bubblar upp. allt pga ett litet sms. men vad ska man göra? jag kan inte styra vad folk gör. jag som kände att jag äntligen hade kommit ifrån allt de där tjafset, sen tar det en sekund och man är tillbaka på ruta ett.

jag vet att jag skulle bli den nya jessica, känslosam och allt, men jag venne om jag pallar trycket :/ nu vet jag inte ens om jag vill bli något nytt eller om jag bara vill gå tillbaka till den där jessica som fanns i höstas. jag vet inte ens om jag kommer ihåg hur det var....allt jag vet var att det var bra. vart fan tog hon vägen?

att det här ska leda till något meningsfullt en dag har jag svårt att tro. andra människor går runt och BER om att få bli kära eller känna liknande känslor. här står jag på mina bara knän och ber om att snälla få slippa det! och inte fan kan nån lyssna en enda gång, för guds skull! ge det till någon som faktiskt vill ha det!


kommentarer
Postat av: Erika

hun, vad har hänt? vi borde ses <3

2008-08-02 @ 16:56:07
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/
Postat av: jessica

jaaa, det måste vi <3

2008-08-03 @ 16:14:53
URL: http://jessicamodd.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback