ja, 17:00 är väl kul?

idag slutade man klockan 17:00, som man kommer göra alla torsdagar för HELA tvåan! seriöst! det är förbud att hålla kvar en så länge! + att jag börjar kl. 8:30 OCH dagen innehåller 3 timmar dans. troru min hjärna är pepp på biologi klockan 14:10-17:00 då? näää!

nu ska jag ta och göra alla läxor jag har :) ja! tänka sig att estetiska programmet visste vad det var! en läxa, sen tycker denise att hon är en tuffig^^ så kan man ju ockå se de! ska läsa och svara på frågor på svenskan och sen skriva en hypotes om ett expriment vi börjat med på biologin idag. okej, jag kan redan svaret så lär bara skriva ner de^^ men det gäller ju att orka också! xD


kommentarer
Postat av: josefin

Jessica, klaga inte! Jag går 9.00-17.00 every fucking day! Förutom på onsdagar då när jag slutar 17.45! Helt sjukt, men vi hoppas på en ändring... Hoppas allt är bra där hemma! Kram

2008-08-30 @ 18:03:30
URL: http://josefin12.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback