just another sunday

idag har väl varit som en vanlig söndag, förutom att det faktiskt har hänt saker! :O vem visste att det kunde hända en söndag? man fortsätter att bli förvånad hela tiden. men det kom ju såklart inte gratis, kalaset gick på 1200kr, men det får man väl säga att det är värt ;)

var på stan med matilda och shoppade lite skolgrejer :) Hittade ett 12ämnes block, några pennor och ett speciellt block till matten :) som jag måste satsa stenhårt på iår! tack och lov att vi inte har PA iår igen säger jag bara, då vore jag ju köörd! sen handlade jag nytt puder och födelsedagspresent åt farmor, som fyller på onsdag! GRATTIS :)
Sen var vi in på JC och kollade, var halva reapriset och så fanns det ett par baggy i perfekt färg i min size, och dom passade! lotto kan man bara säga. 300kr kostade dom, orginalpris 999kr , leeeeeeeeeevisar :) så dom är sådär skönt levis mjuka och tunna! bästa impulsköpet på länge du :)

när jag kom hem satte vi ihop min nya lampa, som jag ska ha i mitt nya rum :') vit kristallkrona helt i plast., så jävla läckert blev det. Sen kom även min jacka, venne om jag ska behålla den men jag tror det iaf , den är så himla classic :) sånt behöer man ju ibland också! så nu har jag bara converse kvar att köpa :)

kollade nyss på party till döds, med matilda :) den gick på 5an och var ruggit bra! jag gillar sara paxton också, så det var ju ett stort plus :)



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback