karnival är bäst i rio

nu kom jag hem från skolan alldeles nyss, eller ja typ 1 timme sen (A) men aja, vi hade först matte, svenska sen idrott :) var en ganska skön dag. hann stretcha lite efter idrotten och min träningsvärk börjar bli lite bättre! ormsalva kan jag starkt rekommendera om du har ont i en muskel! den finns på apoteket, är billig och den är helt luktfri! :)

ska se mumien - drakkejsarens något senare :) någon som sett den som vet om den är bra? ska ju gå ändå, men vore kul att höra vad ni tycker om den :) skönt att man har lång tid innan så man hinner duscha och fixa sig och så, men seriöst vad har man på sig på bio? man kan ju inte vara för uppklädd, men inte är nedklädd heller? var hittar man det där lagoma? täntke iaf ta ett linne från MONKI och mina svarta diesel jeans :)

 

Linne från MONKI, 129kr
Jeans från Diesel, 1199kr
Matilda halsband från cityfesten, 40kr

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback