lauren conrad

Lauren Conrad, min stilikon! jag verkligen älskar hennes stil, och har hon det så har jag det. kan nog lova att det inte är bara jag som gillar hennes stil. Lauren är just nu en av de största trendsättarna i hollywood!
Tänkte därför nämna några av mina favoriter för hösten, som såklart Lauren också använder! :)

bild nummer 1 har vi många av mina favoriter.
1. först har vi ett par stora svarta solglasögon! ett måste för dom dagarna då man bara vill gömma sig + att dom är ju så sjukt snygga!
 2. en scarf, något som alla borde ha i sin garderob atm! Lauren är en flitig användare av sina och jag har precis inköpt min senaste. en marinblå och vit randig med guldberlocker, så snygg! finns på cubus. även h&m är bra på billiga scarfs á la Lauren Conrad.
3. jackan. Alla höstens jackor går i olika gråa toner, men även svart som alltid. Lauren kör även på rutigt, som är trendigt i höst, där är dock en grej jag personligen inte använder. höstens jackor blir mkt stora kragar och öven dubbelknäppnng. precis som Laurens jacka är många lite a-formade, ofta med skärp i midjan. min gråa kommer ifrån ellos.se och finns även i rutigt och svart!
4. de svara stuprörs jeans är min absoluta favorit och jag äger såklart själv ett par. jag vet inte var Laurens kommer ifrån, men mina kommer ifrån Diesel.

bild nummer 2:
1. grått är ju, som du nog har märkt, höstens färg! och även min favoritfärg atm. svart funkar alltid, men i höst känns grått hetast. ska man vara riktigt trendig ska du definitivt matcha grått och svart, gärna rutigt! alla olika former av grå funkar och även silver!
2. svarta naglar. ingen har väl undgått vågen med svarta naglar i hollywood och överallt! det är något som håller i sig, och något som jag har ständigt!

något jag känner att jag måste ha i höst är mörkblått nagellack och stora silverörhängen (ringar). om det nu är trendigt eller inte kan jag ju inte säga, men det är definitivt något jag tänker köra på året ut :)

Bild 1
Bild 2

kommentarer
Postat av: Mike

Shit pommes vad du har koll:P haha sött de;D

2008-08-24 @ 13:25:34
URL: http://mre.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jdu allt är ju snyggt. men de där är ju vad varenda tonårstjej har i sin garderob.

2008-08-24 @ 16:05:17

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback