mamma mia!

Idag var jag iväg och solade med matilda, på vårt gamla vanliga ställe, jaaap jessica är nu röd som en tomat i ansiktet och det svider! :/ men vad gör man inte för att få vara lite fin på cf? men nu blir det brun-utan-sol resterande dagarna!
på kvällen var vi och kollade på mamma mia :') den var faktiskt jävligt bra! även om jag inte fann den så spännande, eftersom jag redan sett musikalen i London, men den var helt klart värd att se! bröllopsklänningen är så to die fooor! <3

Nu ska jag ta och blogga färdigt, ladda ner soundtracket(blir pooopning med abba hela cityfesten!) läsa lite, sova lääänge och sen imorgon fyller min mor 42 :') sen ska jag mysa lite med Erika och innan det ska jag hunnit tvätta och städa hemma :D aja, lär sätta igång nu om jag ska hinna sova innan 2 ^^


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback