one of those days

idag har jag varit världens lataste människa! jag tog mig upp ur sängen runt halv 1, bara för att dra i mig en panpizza och sen krypa ner med datorn i högsta hugg :)

Totalt idag har jag kollat på lite make me a supermodel, filmen love guru, lullat på nätet och ändrat mailadress! det kan man fasiken kalla på tiden alltså :) har velat byta i typ 3 år, men jag har aldrig tagit mig tid. eftersom min dag idag var lika värdelös och onödig som VHS filmer i en DVD, tyckte jag det var dags att lösa problemet =) Nu tänkte jag ta och tvätta lite, som jag skjutit fram i sisådär en vecka vilket har ledit till mkt lite kläder i garderoben :P sen ska jag nog träffa matilda :) vi får se hur det blir. Ska iaf ta och käka lite äpple! om du ville veta ;)


MIN PUSSGURKA & JAG<3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback