shoppingspree!

idag har jag varit och shoppat på stan med min farmor :) köpte lite smått och gott till nya skolåret, nu är man ju faktiskt inte yngst längre! haha. Köpte skolväska, ny plånbok som jag btw är helt förälskad i, massa asniktsprodukter, schampoo från make-up store och två par örhängen som jag även dom äääääälskar! ta en titt på mina godbitar ;)

1: 2:  3:          
4:  5:



1: Örhängen från glitter 59,90/styck
2: Produkter från ACO's hudvårdsserie (44,50kr, 38,00kr & 32,50kr) + Stioxyl 69,90kr
3: Schampoo från Make-up Store 99kr
4: Plånbok från Wedins 199kr
5: Converse väska, köpt på Wedins för 499kr

kommentarer
Postat av: Micke

im sry to tell ya, Stioxyl, suger, kör på Basiron, åxå receptfritt finns på apoteket!

2008-08-12 @ 23:12:54
Postat av: jessica

btw är basiron och stioxyl EXAKT samma sak, av olika märken. samma ingredienser. :P

2008-08-13 @ 09:12:08
URL: http://jessicamodd.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback