show me the money

på måndag kommer lönen! vilket för mig innebär alla möbler till mitt nya rum! ska åka till IKEA och handla allting såfort vi flyttar. Vi får lägenheten den 1 september, ska flytta in alla möbler den 7 september och vi lämnar över vårt hus den 12:e, så jag har 5 dagar på mig att bygga ihop allting och möblera :) ska nog hinnas tror jag! med lite hjälp så, btw någon frivillig på att bära mina tunga grejer och plocka ihop en hylla på +50kg? give me a call! ;D

gud va jag känner mig pepp på matte! asså ja jag låter som en supertönt, men so what? jag gillar matte! there, i said it. som vanligt har jag 2 böcker, som ett miffo. båda vanliga och naturs lite svårare bok, tror jag ska läsa båda faktiskt! det är kul att lära sig saker, och fatta vad tråkigt livet skulle vara utan skola? jag skulle iaf sakna de! :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback