sunday

nu kom jag precis hem från crusingen, med matilda :) det var helt dött och nog den allra tråkigaste crusingen, även om de flesta är ganska tråkiga. gud, va jag vill vara 18! då hade man suttit på tant grön och sjungit för fulla muggar ikväll. vi väntade på terese utanför vid bänkarna så vi satt och sjöng för oss själva där vi.

när jag mötte upp matilda på en restaurang vid stationen, så satt dom brevid ett jättebord med massa killar. och jag sa till matilda, haru sett va många bratz det är här? och matilda ba: ja det är brynäs, ishockeylaget asså. jag ba: fan va gammla dom är^^ okej kanske inte den roligaste siuationen, men det var ett sånt där moment, du måste vart där för att fatta.

vi kikade runt lite, tog en cheeseburgare och hoppade på bocken. blev inte så många bilder men här är några iaf :)

jag och bocken.lyckobocken!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback