the notebook

nu har jag precis kollat på the notebook :) fyfan va bra den är! sitter här med helt rödsprängda ögn och en täppt näsa! men det går bara inte att låta bli! folk som känner mig vet att jag inte gråter för vad som helst, men ibland så bara går det inte att låta bli! om det finns någon där ute som inte gråter av the notebook, har man inga känslor!

idag blir det tvätt, etfersom tvättmaskinen var upptagen igår också! men nu jävlar ska det tvättas! sen ska jag duscha och fixa lite, äre bra väder blir det boulongern ikv, men vi får väl se med det här landet. känns nästan som att man måste gå till ica och köpa riskakor också, är fortfarande sugen på de (A) 

Imorgon blir det stan med matilda, köpa sånt där grejs så man förhoppningsvis kommer till uppsala på måndag :) sen ska jag iväg och käka kräftor och fira farmor klockan 18.00 :) måste köpa present imorgon också, nått förlag på vad man kan köpa? :S  


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback