what a day

idag har jag ett ganska fullspäckat schema! lämnar huset klockan kvart över 9 och kommer hem med 21:20 bussen. först har jag svenska, kontaktlärartid, lunch, daaaaans(!) och sen ska man duscha och skit. på kvällen äre lyrisk jazz som gäller! ska bli ruggigt roligt faktiskt :D den börjar klockan 20.00 :') cristian och nelly skulle också gå :) mkt skönt!

när nu ska jag sminka mig! :') btw så andänder jag min nya väska idag! love it! uppdatering om dagen kommer ikv! :)


stepp/swingdansen den 22maj 2008

kommentarer
Postat av: josefin

Det där var så himla kul! Vi ägde alla;) Och har vi någon gång varit snyggare!? ;-P

2008-08-30 @ 18:06:02
URL: http://josefin12.blogg.se/
Postat av: Anonym

yes, we owned it! ;) men du aldrig :O vi måste nästa på på krogen i de där sexiga klänningarna npn gång! ;D

2008-08-30 @ 18:38:08

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback