why don't you kiss me? ;)

i always think that this is it, but in the end it's all the same. been here before, oh no not again. here i am looking for that someone to hold me tonight.

Igår var jag och grillade hos farmor och farfar med pappa, saga, thea, malin, bertil, birgitta och johanna :D haha, hela tjocka släkten det där! nejnej, inte i lindbergsläkten inte, här har vi alla MINST 3 barn var har jag räknat ut! så långt tillbaka vi vet! helt sjuuuuuukt. sen så kommer jag som vill ha noll ^^ that tradition ends right here.
Vi grillade entrecoté(?) inte det godaste enligt mig men, klyftpotaits och massa olika sallader :) alla drack nå rosévin, men jag tyckte det smakade piss så jag tog saft med systrarna mina och johanna :) till efterrätt blev det farmors blåbärspaj, hallon, glass och vaniljvisp! Muuuuuuuums. såklart var det inte slut där för sen blev det whiskey och massa smått och gott som toffife(?) venne hur det stavas (A) .

Kom hem vid 9 och hörde av mig till matilda som skulle komma över och kolla på House of wax, gick på femman klokcn 21:55. Så det gjorde hon. Den filmen är endå ganska bra tycker jag, var dock bara andra gången jag såg den nu. skräckisar är svåra att se flera ggr om, för då är dom ju knappt läskiga :P Efter filmen, när eftertexterna börjar rulla så ville matilda se vad en låt hette, så jag letade reda på fjärrkontrollen och försökte spola. tog mig nån sekund innan jag kom på att vi kollade på tv, inte dvd (A) as usual, no one can do it quite like moi!

Idag ska jag få låna pappas kamera för han har inte skickat in min på lagning! som jag gav honom för en månad sen! så jag kommer inte få den på hur länge som helst nu. :/ men får låna hans sålänge. den är nästan bättre så mig gör det inget :') det är en canon ixus någonting (A) (den på bilden neranför)bara jag har en kamera, för nu har jag ingen och det är sjuuuukt jobbigt. man blir ju lite handikappade och min bdb blir mkt lidande!






kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback