you only want what you can't have..

I don't know who I am. I don't even know who I was and now I don't know who I want to be..

varför är det så att man bara vill ha det man inte kan få? kan man inte bara vara nöjd med något bra, eller måste man hela tiden få kämpa för att få tjäna att man vunnit? Du läser just nu bloggen av ett praktexempel på det fina människa fenomet med att man endast vill ha det man inte kan få. Är det kampen vi gillar, eller vill vi bara ha bekräftelse? well, it beats me. Om du ändå anar vilka längder man går till för att få kämpa för att få det där man inte kan få och sen när man väl får det är det inte värst ett skit :/ varför vill vi så gärna kämpa? om vinsten ändå inte spelar någon roll..

aja, nog med det filosofiska, känns som om det inte är det roligase att läsa, men vafan that's life. idag har jag varit med matilda :) Vi tog moppen till ICA, haha första gången jag körde en och det blev en rolig händelse :P VI köpte glass och kakor, åkte hem till matilda och laddade med mer OTH S2, SATC: the movie och sisterhood of the traveling pants! vi tog oss en kort promenad i regnet runt strax innan 12 ;) i ösregnet. fyfan va mysigt det var, långt blev det till slut och MkT skratt. bästa stunden på länge! eller vad säger du matilda? ;D Imorgon blir det städning och sen blir det nog mer OTH om vi orkar. :)

bara imorgon, måndag och tisdag kvar nu! sen är cityfesten och fy sjutton det måste bli bra :D vilket jag tror det kommer bli också! bästa någonsin dessutom! den här cityfesten ska jag vara mig själv. bara vara mig och gillar du det inte, get lost! jag gör vad jag vill, när jag vill och hur jag vill! end of discussion. känner att för att hitta mig själv vill jag bara omriga mig med människor jag älskar och litar på! behöver en paus från alla de människor som bara drar upp gamla känslor jag vill få lite perspektiv på. 

 Okej, One Tree Hill är ett tv-program, men det är ett grymt sånt! Brooke Davis, min förebild. Att se henne i serien gör verkligen att jag börjar minnas hur jag var förr. hur jag var när jag var som lyckligast och mådde som bäst. jag skiter i vad andra tycker jag var, rätt eller fel. that's me and i'm pretty damn happy with it.

hittade en grym artist på youtube och laddade nyss ner hennes skiva! hittils har jag fallit för Invisible, teardrops on my guitar, our song & picture to burn. älskar texterna så jag dör! här är invisible:



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback