3e advent!

jadu, nu äre 3:e advent ./ fan vad man inte märker av advent. tänker inte ens på att de är, råkade bara snubbla på de på kenzas blogg :) nu äre de inte långt kvar till den bästa julafton ever!

idag har de inte hänt så himla mkt, kom precis hem för nån timme sen och har käkat med mamma, mormor och morfar och nu håller de på att sätta på handtag på våra nya köksluckor, som enligt mig är skitfula jämfört med dom som var innan^^ men försök säga de till min morsa :P

well well, senare idag har jag tänk göra färdigt mitt biologiarbete så de är gjort och sen kolla igenom min dansuppvisning så jag vet hur jag ska göra på torsdag :)



kommentarer
Postat av: Marie

Aha okej, den är jätebra. Kick det bra på provet du?

2008-12-14 @ 17:09:37
URL: http://marrwie.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback