god morgon gävle !

kan de vara sån tur att vi får en halv vit jul iaf?

nu har jag klivit upp, käkat frukost, babblat lite med ida på msn, kollat allas bloggar och lyssnat på mina jullåtar 3000ggr på ett ungefär (A) Jag är så kär i Agnes & Måns - All I want for christmas, den är bara för bra och dom är för snygga!

snart kommer min mike ;) kan de bli bättre? blir mysa hela dagen och jag har t o m bokat bastun nu klockan 12:30-14:00. myspys kan man lungt säga! sen tänkte jag dra med han till affären för jag måse köpa choklad åt thomas! helt glömt hans julklapp, som alltid är choklad, så nu lär jag köpa de :P

vad ska man göra när man går och väntar på att någon ska komma? jag verkligen hatar de! men nu kom mamma och maggan in så ska leka lite med henne! ;)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback