GREEK

ja nu har jag kollat på de 4 första avsnitten på GREEK, har redan de 10 första så blir nog mer titta ikv :) nu har jag tagit en paus och fixar hem lite nuy musik, vilket jag typ aldrig gör^^ jag går bara och gnäller på att jag inte har nå ny musik, så nu tog jag tag i det :)

nu har jag precis pratat med mike i telen .) sisådär en timme blev de, innan de bröts och nu har jag inte råd att ringa upp^^ har fixat något med datorn också så min internet uppkoppling slutar dampa :) får se om de funkar, håll tummarna för mig!


GREEK cast :) erkänn Cappie är så jävla sexxig (A)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback