home sweet home! :)

ja nu kom jag precis hem från matilda, och vilket jävla väder de är! har regnat exakt hela dagen :/ så jävla tråkigt och man blir ju bara deprimerad!

så klart vill du veta om mitt speaking prov va? blev tydligen ihopparad med en kille, som inte dök upp i tid! stressad man blev eller vad? men tack och lov så kom hugo, från min eng C ind. val, och var snäll nog att göra med mig :) så himla skönt att göra med något man vet vem de är! sen om de gick bra eller inte, de får tiden utvisa :)

sprang 2,5km på gymmet idag, men smarta jessica hade tjocktröjan på sig och blev rå svettig så jag trodde jag skulle dö! ingen vattenflaska hade jag heller, men man tager vad man haver. stretchade en stund efter och sen pratade jag med mike en stund i telen innan hans buss kom fram och sändningen blir för dålig :(
 
nu ska jag fixa inför imorgon, svenska, skridskor på idrotten och sen gymmet igen :) efter de äre bara hem och duscha och fixa mig innan mike kommer efter jobbet :)



idag i matan så spelades de julsånger! för nu är de jul igen (8)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback