jag lovar, de sista! kanske (A)

ja det har blivit många inlägg idag :) vilket jag verkligen vill fortsätta med, min vissa dagar har man mer att göra och ibland mindre, de dagar de är minder skyller jag på att jag troligen har världens underbaraste i sängen och vill hellre ha han i knät, än datorn :P men idag har varit en chill dag och jag ser fram emot friskis & svettis imorgon, känner mig så tjock och dålig idag, hade nämligen bara tid att träna en dag förra veckan :( men nu blire tisdag och onsdag bestämt och förhoppningsvis fredag! man måste ju komma i form till 18 års dagen, som jag såg nu gått under 90 dagars sträcket! YEEEES!

glömde nämna att idag på stan så sprang jag på lite trevliga människor :) träffade matilda, men de var lite bestämt (A) hihi, och sen träffade jag gabriel inne på DUKA av alla ställen xD men vafan både jag och alla mina kompisar är ju mer eller mindre unika och bäst så :D

nu sitter jag här med datorn i knät och en snarkande kajsa brevid mig, ja min katt snarkar^^ och hårar ner mina nya vita sängkläder för den delen^^ men gud vad jag kommer sakna henne i sommar :( fast smart som jag är ska jag ordna besökstid kan jag lova!



världens bästa kissekatt<3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback