jag :)

Vem?

Vem sov hos dig senast? - Mike :) (natten innan de Mike&Matilda samtidigt, trångt och roligt^^)
Vem pussade du sist? - Mike ofc.
Vem tror du tänker på dig just nu? - hatar att säga Mike igen men de måste jag :)
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? - Mike (A)
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? - Mike (A)
Vem har du senast ringt? - Mike (A)
Vem kommer du aldrig att förlåta? - jag venne :) jag är mer forgive and forget :)

Vad?

Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? - gå och dö?
Vad har du på dig just nu? - mjukisar och t-shirt (A)
Vad tänker du på just nu? - att jag vill ha nyår!
Vad för mobiltelefon har du? - Sony Ericsson W880i (tror jag?)
Vad är det för färg på din vänstra strumpa?- har inga strumpor, men rosa duntofflor :D

Är?

Är du mysig? -  jooodå, när jag vill vara :)
Är det snyggt att vara smal? - ja, enligt mig iaf :)
Är du ensam just nu? - ja, om man inte räknar kajsa.
Är du snygg? - beror på vem du frågar.
Är du brunett? - nopp :)
Är du orolig för något just nu? - nja, inte just nu
Är du lycklig? - ja, men visst kan de alltid bli bättre :)
Är det snyggt med rosa strumpor? - nja, kör på svarta jag.

Har?

Har du någonsin ljugit för en vän? - jaa, men inget mayor.
Har du blivit sviken av en vän förut? - japp, allt för många ggr.
Har du plattat håret någongång? - men ja? ^^
Har du något husdjur? - mm.
Har du hål i naveln? - japp :)
Har blåa ögon? - nää
Har du varit i Asien? - Japp, Thailand :) 

Vill?

Vill du ha breda höfter? - nä, fan heller^^
Vill du vara smalare? - nä, men fastare :)
Vill du ha en hund? - har en.
Vill du att det ska vara soligt nu? - JAAA!
Vill du vara singel? - nä, fan heller :) jag har ju världens bästa kille!
Vill du sova just nu? - njaa,.

Kan?

Kan du cykla fort? - ja?
Kan du sminka snyggt? -  skulle jag väl påstå :)
Kan du springa långt? - om jag vill :)
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? - nää, fan heller. 
Kan du vara sparsam med pengar? - ja :)

Hur?

Hur vill du ha ditt rum? - jag venne :)
Hur vill du bo? -  lägenhet helt klart!
Hur är ditt drömjobb? - Glamourmodell
Hur mår du egentligen? -  bra bra :)
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? - oj, den listan är lång. har redan allt jag behöver så lagt ner den där :P
Hur vill du att en kille/tjej ska visa intresse för dig? - venne.
Hur många solglasögon äger du? - 3 par :)
Hur länge ska du vara vaken idag? - inte så länge.

Ska?

Ska du sova snart? - njaaa.
Ska du utomlands i år? - Troligen :) en gång med Erika och kanske en gång med Mike :)
Ska du ha något svart på dig imorgon? - kommer jag nog, eftersom typ allt jag äger är svart.
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? - gröna!
Ska man va lång eller kort när man är kille? - lång.
Ska du duscha i morgon? - men ja :P
Ska du köpa något i veckan? - sprit kanske.
Ska vi sluta ställa frågor nu? - ja det låter bra :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback