jävla torsdag!

usch, usch och USCH ! nu sitter jag här på biologin och ska skapa ett släktträd med 29 fantasiorganismer. :P tror de kommer gå ganska bra, men är jobbigt att göra, eftersom man måste ta hänsyn till så många aspekter och få med flera olika utvecklingsspår,

idag har varit en helt vanlig torsdag,. vaknade dock upp av att jag mådde så jäävla illa :( kunde inte sova efter att mike gått och de har blivit lite bättre, men inte helt :( har haft massa dans och yoga. under yogan fick jag ett sms av mike att han mådde dåligt :( så nu vet jag inte vad jag ska göra idag, är så tråkigt eftersom de är de som fått mig att orka hela torsdagen och nu vill jag bara åka hem och lägga mig i sängen och sova tills imorgon...

wish me luck! och krya på dig älskling <3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback