julpyntning, eller vad man ska kalla de :P

nu har jag julpyntat lite i mitt rum, eller ja gjort lite julmys kanske är ett bättre uttryck :) min dekor är inte anpassad för jultemat så blir lite smågrejer på rummet bara :) när jag vill ha julmys åker jag ut till farmor och myser en stund! mer jul än de kan du inte hitta inklämmt i ett hus och julmusiken går non-stop! äntligen får man börja lyssna på why could´nt it be christmas everyday - biana ryan (tror jag hon heter). så sjukt bra! :)





ursäkta de dåliga bilderna, men svårt att knäppa mot fönster och spegel, ni får helt enkelt överleva :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback