sex and the city maraton!

nu när jag är kär innehavare till Sex and the city shoebox så blir det självklart ett maraton ikv! Blir jag och älskade mike som ska mysa och kolla. Tänk att man kan få sin kille att kolla på de, bättre blir de fan inte ;)

just nu sitter jag hemma hos mike och har precis firat hans mor som fyller år, grattis! hela familjen är här och nu har man träffat exakt alla :P även om jag träffat de flesta förr. Ammeli & Annabell var precis in och undrade var mike gjorde^^ han spelar på sin nya synth (?) och jag tar mig tid att blogga! haha.


bästa ever! <3

kommentarer
Postat av: josephine

sv: jahaa :D aa det gör jag :)

2008-12-27 @ 16:23:15
URL: http://stjupid.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback