shopping = den bästa form av terapi!

nu har jag precis haft en kort terapisession, jag har shoppat alltså ;) den sista julklappen och lite smågrejer åt matilda som fyller 17 i övermorgon! ;) stor flicka snart duuuu!

nu ska jag ta och trycka i mig massa sorbet om jag köpt och sen glo på tv tills ikv :) ikv ska jag kolla på ugly betty, om de går, och sen ska jag packa inför imorgon .) jäklar vad jag kommer få bära kan man lungt säga! två kassar med julklappar ska med och en stor kartong :P sen ska jag frakta allt till mike och sen till matilda dan efter^^ sen hem xD usch, usch.

nu ska jag iaf käka min sorbet och tycka synd om mig själv som sitter såhär själv kvällen innan julafton, inte för att de känns som de är de imorgon då^^



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback