svårt att sluta?

alltså idag är jag helt bloggberoende! :) vet inte vad de är med mig men jag vill bara blogga om allt jag ser och hör. blir ännu mer glad när mina besökssiffor har varit jättehöga nu i några dagar i streck! uppe i 51 unika idag än så länge och än är kvällen ung.

jag börjar känna en väääääldig press på att jag inte har något jobb :/ måste verkligen ha pengar framöver och därför består hela min julklappslista av bara pengar, tråkigt som de må vara...förhoppningsvis får man jobba några dagar med ljudfiler på Call-up under jullovet och kammar hem några hundralappar iaf :) kommer nog inte ha råd att åka och mellandagsrea shoppa i uppsala heller :/ usch och fy va tråkigt... mina pengar behövs till annat! framöver är de myyyycket som händer!

Julafton :)

Matilda fyller 17 :)

Nyår :)

Mike fyller 20år :)

Alla hjärtans dag :)

6 månader med Mike :)

Jag blir 18 :)


allt de här under loppet av exakt 3 månader, på dagen faktiskt! ser så fram emot att äntligen få använda alla mina fina klänningar som hänger i min garderob och speciellt min nyårsklänning! kommer bli så fint! såg dessutom att min väska kommer passa perfekt så nu är jag superglad!



min motivation och mitt mål, love it!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback