time flies ....

alltså shit! de är redan 2a advent :O klockren, som jag är råkade jag snubbla över de när jag gick in på blogg.se ^^ hur fan kan man missa advent? men till mitt försvar är jag 110% säker att mike inte har någon aning om de heller, eller matilda min. kan man känna härligare människor? näpp är svaret på den frågan.

jadu, 2a advent. de betyder ju att de bara är 2 veckor kvar till jul, och herregud vad jag längtar! speciellt nu när min ena julklapp från farmor är de finste och snyggaste stövletterna jag någonsin sett och jag vill ha dom nuuuuuu! (A)
även mitt hårband, vill ha, vill ha! precis ett sånt som serena hade i ett gossip girl avsnitt, kommer ej ihåg vilket men är på nya säsongen, som jag ska ha på nyår med samma frisyr! läckert eller vad!

så ja, 2a advent JIPPIE :)



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback