wayne's

idag kan jag informera att jag landade på arslet 2 ggr på idrotten^^ vackert jessica! men kan också tillägga att när vi körde flaggan så gjorde jag så vi vann en gång, genom att ta flaggan, och förhindra att de andra vann en gång :) *stolt som få*

efter skolan tog jag en fika på wayne's med matilda & rebecca :) satt och snackade och mös! efter de tog jag mig en snabbis upp på gymmet, eller 30 min så inte så snabbt ändå. sen mötte jag upp mike och åkte hem.

kollade på mina gamla dansuppvinsingar idag också, jäääävlar va dålig jag va ^^ så sjukt mkt bättre nu, de känner man själv t o m!



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback