ytterligare en morgon :/

fan vad jag hatar morgnar! är jämt supertrött och nu har mitt illamående kommit tillbaka :( så min frukost har beståt av 5 mandariner, men gott som satan vara iaf!

som du ser på förra inlägget äre mkt att göra idag och jag kommer inte hinna blogga under dagen troligen. får se om historiaprovet blir av också, de som skulle varit förra veckan me läraren var sjuk. så nu vill vi alla se om de bli nu 10:05 när vi börjar :) hoppas på att Ida och Gabriel också tar 20 i bussen, brukar vara så, för då äre mkt trevligare :) vi börjar ju inte samtidigt allt för ofta.

ser faktiskt fram emot baletten idag, börjar tycka om de mer och mer igen :) känns skönt eftersom de är en viktig del av att dansa.tyvärr har ju mina teknikskor gått sönder lite och jag har inte hunnit laga dom :/ friskis ska också bli skönt! känner att jag måste få röra på mig, blir garanterat ett nytt gymkort efter nyår :)



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback