just my luck.

Heeeej :)
tänkte inleda mitt inlägg med att berätta om bääästa helgen på länge. var med erika på lördan och kollade lite på melodifestivalen och så :) sen så vart vi tröttaoch erika kom på den briljanta iden att bada skum bubbelbad ;) så det gjorde vi . vid 12 typ ;) haha . gjorde råmkt skum, flummade, garvade och var 5 år igen . :) sen vare skräckfilm och mys . 30 days of night. fyfan :) har inte garvat så mkt på HUUR länge som helst! tack söt . <3 på söndav var vi sen och soolade. ussha va svettigt det blev hörredu^^ sen bar det ner på stan lite snabbt och erika shoppade lite.

Vart i skolan idag först såklart. min morgon börjdae med balett, sen så gick det vidare till dansprov! :S ni kan bara inte faaatta hur nervös jag var! helt skakig. så det gick såklart inge bra :/ men jag fick jättemkt positiv feedback och jag fick ett betyg jag är MKT nöjd med :) så dagenm börjsde ju ändå gaaanska bra.
sen så var det svenska och engelska, mysigt som vanligt där mellan erika och gabriel , :) myysigt värre.
man fick ju lyxbehandling under engelska, nu är naglarna fina och filade ;) haha .

så ja nu sitter man ju här på jobbet och vill åka hem nuuu! skasnart tatta TE ;) mums .
man käkar så jävla mkt socker om man jobbar här asså ^^ inte bra jessica.
längtar till man ska heeem! då ska jag packa lit mer och sen äre soooova! aha , är svinigt trött kan jag säga.
ska ringa gullungen eriiiika okckså :')

image49

kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt med bra helger :) Ha en bra kväll!

2008-02-11 @ 17:18:40
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback